Novogodišnje odluke jednog knjigoljupca

Iako se približavamo kraju siječnja, prošao je i tzv. blue monday - dan kada započinje polagana predaja, kada je "OK" odustati od novogodišnjih odluka i vratiti se starim navikama, danas sam odlučila s vama podijeliti jednu od svojih odluka. 


Mnogi su knjigoljupci i book blogeri već podijelili svoje planove, liste knjiga koje ove godine žele pročitati, kao i brojke, količine stranica i naslova, mjesečne odnosno godišnje izazove kojima se priključuju...
Ja sam se ove godine odlučila voditi idejama koje su mi važne u svakodnevnom životu:
  • održivost
  • opuštenost
  • intuicija
Već sam prije donijela odluku da neću kupovati knjige te sam se tako prošle godine učlanila u knjižnicu. Odlučila sam najprije pročitati knjigu pa tek zatim odlučiti želim li je na svojoj polici. Ima neki gušt u kupnji novih naslova, nešto neodoljivo. Ipak, u posljednjih nekoliko godina sve mi je lakše odoljeti tome jer sam shvatila da mi zatrpana polica donosi više anksioznosti nego užitka. 
Želim da me pogled na nju veseli, da su na njoj moji omiljeni autori, naslovi, knjige koje bude u meni najljepše emocije, koje su me nečemu vrijednom naučile, koje ću i poslije rado uzeti u ruke i ponovno prolistati, ponovno pročitati, rado posuđivati dragim ljudima. 

Zato je moja odluka - ne stvarajući si nikakav pritisak, bez ikakva vremenskog roka - uzeti u ruke svaku knjigu koja se trenutačno nalazi na mojoj polici i dati joj posljednju šansu. Pokušati je pročitati do 50. stranice. Uvod me jako rijetko osvoji, ali ako ni do 50. stranice nisam pretjerano zainteresirana, puštam je dalje. Prosljeđujem je osobi kojoj bi se mogla svidjeti, kojoj neće samo skupljati prašinu na polici, nego će je nečemu naučiti, u kojoj će probuditi pozitivne - ili negativne - ali nekakve konkretne emocije.
Zato ću napraviti naglasak u Instagram storiesu naziva Darivanje. Tamo ću tijekom godine ubacivati fotografije knjiga koje želim proslijediti nekome od vas - u nadi da ćete iz njih izvući nešto više, bolje, jače. Negdje sam pročitala da je svaka knjiga koju je netko odlučio izdati, objaviti, vrijedna čitanja. Možda nije za svakoga, ali za nekoga jest. Vjerujem da je taj netko među vama. Zato vas pozivam da pratite i uključite se! :)


Primjedbe